Onderwerp: aan iedereen van de keet ma sep 21, 2009 7:10 am
aleu,,
Dit is voor iedereen van de keet.
Peuken en shaggy's en dat soort dergelijke niet meer bij v/d berg achterthuis gooien en in het agterpad aub. houd het wel netjes in/rondom de keet a.u.b.
Onderwerp: Re: aan iedereen van de keet ma sep 21, 2009 9:05 am
jah idd daar had ik al het een en ander of gehoord!! word het een grote troep van!
:H1:
Gerben Admin
Aantal berichten : 27 Punten : 31 Registratiedatum : 13-09-09
Onderwerp: Re: aan iedereen van de keet ma sep 28, 2009 8:23 am
Sorry jongens, ik zal in vervolg me shaggy's wel in de asbak plunderen
Hahaha! Kindertjes, kindertjes toch, geen troep maken, wij Gresbo Tuinschoffelaars staan achter het milliue en houden het graag schoon ofniet dan! YES WE CAN!
Onderwerp: Re: aan iedereen van de keet ma sep 28, 2009 3:48 pm
ben benieuwd.. zou er iemand mee kunnen stoppen van de keet? .. nouja zoals dat vroeger ging.. ja we zijn gestopt om vervolgens na 3uurtjes er weer eentje optesteken lal
Onderwerp: Re: aan iedereen van de keet wo sep 30, 2009 10:03 am
ja gwn allemaal kappe met roke ik gerben en justin rke niet, nou dat bespaard ook wel een hoop geld kan ik wel vertelle :p hahah en er is minder stank, je kleren stinken minder na zon mooie avond, das alleen het mindere van zon avond, en je hebt geen bende meer na die tijd 8)
Onderwerp: Re: aan iedereen van de keet wo sep 30, 2009 10:07 am
ja want me kleren stinken altijd machtig naar rook ,maakt mij niet uit maar me ouders zeuren er zo over maar het is ok wel vies ja die stank, om het zelf aan te ruike vind ik niet zo erg, maar het bespaard geld kan je voor tanken of een patat super halen nou dat hebben wij toch veel liever????
Onderwerp: Re: aan iedereen van de keet wo sep 30, 2009 10:23 am
ja tuurlijk michelle
dan help ik je wel even met stoppen met roken ik heb ook gedaan elke dag 1 minderen tot je bij nul shagies bent maar nu doe ik af en toen 1 overdag enzo dat valt nog wel mee he
Onderwerp: Re: aan iedereen van de keet wo sep 30, 2009 10:27 am
ja ik zie dat jullie net voor mij posten dus ik zag niet dat dat er stond :p ik antwoorde nada ze typte erik vd rozeberg en erik nee helemaal stoppe want als je nogsteeds blijft roke begin je op gegegeve moment weer:P gewoon helemaal kappe lekker schoon en stank vrij alleen maar lekker bier drinke